Comunicació

Primer aniversari de la web del BOPB

Ara fa un any que el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) va derogar la taxa de publicació dels anuncis i va esdevenir gratuït per a tots els anunciants. Es va convertir en el primer butlletí oficial espanyol d’un territori de més de 5,5 milions d’habitants en oferir aquest servei de forma totalment gratuïta.

Nadal 2019

CGD2019 - Bigdata i Intel·ligència Artificial: el poder de les dades.

Bona tarda,

Comparteixo amb vosaltres la presentació que vaig realitzar en el Congrés de Govern Digital 2019 el passat 17 de setembre,

L'explicació del nostre maridatge de tecnologies en la cuina de dades comença en el min 10.

Recursos Homínids - Programa del 26.09

Bona tarda!

Us enllaço la darrera intervenció de la Cristina en el programa de ràdio4:

Recursos Homínids - Feina #65 | Agent rural
26 set. 2019

Vivim una jornada laboral d'agent rural al treballant per la conservació del medi al Vallès. Parlem amb la Cristina Gascón del CIDO sobre com accedir a la feina d'agent rural, entrevistem a la Karla Alarcón de la Fundació Everis i descobrim llenguatges de programació amb Skylab Coders Academy.

Noves accions formatives a Barcelona Activa

Podeu consultar les noves accions formatives del curs "Busca feina a l'Administració pública amb el cercador del CIDO"

a Barcelona Activa durant aquest darrer trimestre 2019.

Recursos Homínids - Programes del 05.09 i 19.09

Bona tarda!

Us enllaço les dues intervencions de la Cristina en el programa de ràdio4 - Recursos Homínids:

Presentat per:  Lluís Freixes Dirigit per:  Lluís Freixes

Recursos Homínids és un espai d'entreteniment i de servei públic on cada setmana vivim l'èpica d'un docushow en que el Lluís Freixes es fica en la pell d'un aprenent que s'estrena en una nova feina. Comptem també amb entitats i empreses del sector de l'ocupació que milloren la nostra projecció laboral i ens descobreixen eines i estratègies per a la recerca de feina

Requisits del fitxer de l’anunci per publicar-lo al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona

En aquest vídeo podreu veure el format i els requisits que ha de tenir un anunci per poder-lo publicar al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona

Català

Castellà

Ja es poden veure els tutorials del CIDO a Youtube

Des del mes de novembre de 2017 es poden veure a Youtube tots els tutorials del Cercador d’Informació i Documentació Oficials (CIDO). Aquests 7 vídeos expliquen com registrar-se al web del CIDO, què són els apartats El meu Municipi i Cartipàs Municipal, i com fer consultes i subscriure’s a les bases de dades d’oposicions, subvencions, convenis col·lectius i contractació pública. Els tutorials també es poden consultar a cadascun dels apartats temàtics de l’Ajuda del web del CIDO.

Us convidem a veure’ls!

El nou Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB)

El BOPB es reinventa, un altre cop, per oferir un Servei amb tarifes més econòmiques, terminis més curts, i amb un nou format que respecta la imatge corporativa de cada ens anunciant.