El Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i d'altres Publicacions Oficials rep el Segell d'Excel·lència Europea 400+
En un acte celebrat a la seu de la Diputació de Barcelona, el Club Excel·lència en Gestió i Bureau Veritas Certification han fet lliurament del Segell d'Excel·lència Europea 400+ al Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i d'altres Publicacions Oficials
L'acte, al que han assistit importants personalitats, ha començat amb unes paraules del president de la Diputació, D. Salvador Esteve i Figueras qui ha destacat que "és un reconeixement del treball ben fet que ens motiva a seguir treballant més i millor". A més ha aprofitat per felicitar al Servei “perquè ha estat el primer de l'organització que s'ha embarcat en aquesta aventura del Model EFQM i això comporta no solament realitzar un treball d'autoavaluació molt exigent sinó que requereix la supervisió i l'acompanyament d'empreses externes".
Posteriorment en la seva intervenció D. Enrique Quejido, director de Relacions Institucionals de Bureau Veritas Certification, ha comentat “el Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i d'altres Publicacions Oficials realitza una aposta ferma per la cultura de qualitat com a forma de gestió i, a més, ho fa amb el més alt nivell d'exigència que és l'establert pel model EFQM d'Excel·lència”.
A continuació D. Ignacio Babé, Secretari General del Club d'Excel·lència en Gestió ha fet lliurament del Segell d'Excel·lència Europea 400+, moment que ha aprofitat per dirigir-se als assistents i comentar que, “una de les activitats més importants del Club és reconèixer a aquelles organitzacions que com, el Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i d'altres Publicacions Oficials, estan treballant per millorar el seu sistema de gestió i, que en la seva labor diària aposten per aconseguir el nivell màxim d'excel·lència”. A més ha afegit que, “actualment hi ha 481 Segells d'Excel·lència vigents el que demostra el ferm compromís de les organitzacions espanyoles per l'Excel·lència”.
Tot seguit i per finalitzar ha intervingut la Sra. Trinidad Molina, cap del Servei del BOPiPO.
Aquest segell ha estat atorgat en reconeixement al treball realitzat de forma continuada al llarg de 4 anys amb el model EFQM. En 2012 l'organització va obtenir una acreditació 300+ que en dos anys ha estat capaç de superar aconseguint un nivell 400+, després de superar un exigent procés d'avaluació.
L'equip avaluador ha destacat entre d’altres, el gran treball de l'organització en cadascun dels criteris del model, en desenvolupar les seves capacitats; afegir valor als clients; aprofitar la creativitat i la innovació; liderar amb visió, inspiració i integritat; gestionar amb agilitat i aconseguir l'èxit mitjançant el talent i esforç de les persones, mantenint en el temps resultats excel·lents.